Interneta veikals

logo2

1. VISPĀRĪGIE NOTEIKUMI

1.1. NOTEIKUMI UN TO DARBĪBAS LAIKS

Šie tipveida noteikumi ir spēkā pasūtījumiem, kas ir veikti interneta veikalā panna.lv (turpmāk INTERNETA VEIKALS) latviešu vai angļu  valodā, starp personu (turpmāk PIRCĒJS), kas veic pasūtījumu un SIA''kekis.lv'' (turpmāk PĀRDEVĒJS). Esošie līguma noteikumi ir spēkā sākot no 05.07.2009.

1.2. DISTANCES LĪGUMS

Distances līgums ir vienošanās starp PATĒRĒTĀJU (PTAL 1. panta 3. punkts) un pārdevēju (PTAL 1. panta 5. punkts) vai pakalpojuma sniedzēju (PTAL 1. panta 4. punkts), pamatojoties uz pārdevēja vai pakalpojuma sniedzēja piedāvājumu ar adresēta vai neadresēta iespieddarba, tipveida vēstules, kataloga, presē publicētas reklāmas, kurai pievienots pasūtījuma kupons, telefona, faksimila, Interneta, elektroniskā pasta, televīzijas, radio un citu informācijas nosūtīšanas vai pārraidīšanas līdzekļu starpniecību.

1.3. DISTANCES LĪGUMA SPĒKĀ STĀŠANĀS

Distances līgums skaitās stājies spēkā, kā tikko PATĒRĒTĀJS ir veicis pasūtījumu ar Interneta, telefona vai citu tehnoloģisko līdzekļu palīdzību un ir saņēmis no PĀRDEVĒJA apstiprinājumu par veikto pasūtījumu ar elektroniskā pasta starpniecību. Pasūtījumu un pasūtījumu apstiprinājumu uzskata par saņemtiem, kad tiem var piekļūt puses, kurām tie adresēti.

1.4. DISTANCES LĪGUMA IZPILDES LAIKS

PĀRDEVĒJS apņemas izpildīt distances līguma noteikumus ne vēlāk, kā 30 dienas pēc pasūtījuma saņemšanas no PATĒRĒTĀJA, ja vien līgumslēdzējas puses nav vienojušās par citu termiņu. Ja PĀRDEVĒJS nevar izpildīt līgumu tādēļ, ka PATĒRĒTĀJA pasūtītā prece nav pieejama, tad PĀRDEVĒJA pienākums ir informēt par to PATĒRĒTĀJU. Tādā gadījumā PĀRDEVĒJS var piedāvāt PATĒRĒTĀJAM ekvivalentu preci par ekvivalentu cenu.

1.5. ATTEIKUMA TIESĪBAS

Patērētāja tiesības noteiktā termiņā vienpusēji atkāpties no līguma, nemaksājot līgumsodu, procentus vai zaudējuma atlīdzību. Atteikuma tiesības, kārtību un termiņu kādā realizējamas Atteikuma tiesības nosaka Patērētāju tiesību aizsardzības likums un Ministru kabineta 2014. gada 20. maija noteikumi Nr. 255 - „Noteikumi par distances līgumu”.

Atteikuma tiesības attiecībā uz distances līgumu:

  1. Patērētājam ir tiesības izmantot Atteikuma tiesības. Atteikuma tiesības izmantojamas 14 (četrpadsmit) kalendāra dienu laikā no dienas, kad Patērētājs ir saņēmis preci vai preces (preču) daļu, vai no līguma noslēgšanas dienas, ja par pirkumu daļēji vai pilnībā maksā izmantojot Patērētāja kreditēšanas līgumu. Atteikuma tiesības normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā ir izmantojamas arī attiecībā uz Patērētāja kreditēšanas līgumu.
  2. Patērētājs pirms atteikuma tiesību termiņa beigām par lēmumu atkāpties no līguma informē pārdevēju vai pakalpojuma sniedzēju, iesniedzot tam atteikuma veidlapu vai paziņojumu par atteikuma tiesību izmantošanu. Termiņš ir ievērots, ja patērētājs atteikuma veidlapu vai paziņojumu par atteikuma tiesību izmantošanu nosūta pārdevējam vai pakalpojuma sniedzējam pirms atteikuma tiesību termiņa beigām. Patērētāja pienākums ir pierādīt atteikuma tiesību izmantošanu.
  3. Pārdevējs vai pakalpojuma sniedzējs ir tiesīgs nodrošināt patērētājam iespēju pārdevēja vai pakalpojuma sniedzēja tīmekļa vietnē elektroniskā veidā aizpildīt un iesniegt atteikuma veidlapu vai paziņojumu par atteikuma tiesību izmantošanu. Šādā gadījumā pārdevējs vai pakalpojuma sniedzējs, izmantojot pastāvīgu informācijas nesēju (tai skaitā elektronisko pastu), nekavējoties paziņo patērētājam par atteikuma saņemšanu.
    Atteikuma tiesības izmantojamas iesniedzot Pārdevējam atteikuma veidlapu, kas pieejama šeit.
  4. Patērētājs nosūta preci atpakaļ pārdevējam vai pakalpojuma sniedzējam vai nodod to pārdevējam vai pakalpojuma sniedzējam vai viņa pilnvarotai personai bez nepamatotas kavēšanās, bet ne vēlāk kā 14 dienu laikā pēc tam, kad nosūtījis pārdevējam vai pakalpojuma sniedzējam atteikuma veidlapu vai paziņojumu par atteikuma tiesību izmantošanu. Termiņš ir ievērots, ja prece nosūtīta atpakaļ pirms 14 dienu termiņa beigām. Šī prasība neattiecas uz gadījumiem, kad pārdevējs vai pakalpojuma sniedzējs pats piedāvājis paņemt preci atpakaļ.
  5. Pārdevējs vai pakalpojuma sniedzējs bez nepamatotas kavēšanās, bet ne vēlāk kā 14 dienu laikā no dienas, kad saskaņā ar šā panta otro daļu saņēmis informāciju par patērētāja lēmumu atkāpties no līguma, atmaksā patērētājam viņa samaksāto naudas summu, tajā skaitā patērētāja samaksātos piegādes izdevumus. Pārdevējs vai pakalpojuma sniedzējs minēto naudas summu atmaksā, izmantojot tāda paša veida maksāšanas līdzekli, kādu izmantoja patērētājs, izņemot gadījumus, kad patērētājs skaidri piekritis citam maksāšanas līdzeklim un patērētājam par šāda maksāšanas līdzekļa izmantošanu nav jāmaksā.
  6. Patērētājs sedz preces atpakaļatdošanas tiešās izmaksas, izņemot gadījumus, kad pārdevējs vai pakalpojuma sniedzējs ir piekritis segt šīs izmaksas vai nav informējis patērētāju, ka izmaksas jāsedz patērētājam.
  7. Patērētājs ir atbildīgs par preces vērtības samazināšanos, ja prece izmantota citā nolūkā, nevis preces rakstura, īpašību un darbības noskaidrošanai. Patērētājs nav atbildīgs par preces vērtības samazināšanos, ja pārdevējs vai pakalpojuma sniedzējs nav viņu informējis par atteikuma tiesībām patērētāju tiesību aizsardzību regulējošos normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā.


PATĒRĒTĀJS nevar izmantot Atteikuma tiesības Noteikumu par distances līgumu 22. punktā minētajos gadījumos, tajā skaitā, ja:

  • pilnībā ir pabeigta pakalpojuma sniegšana, kura tika uzsākta pirms atteikuma tiesību termiņa beigām, ja patērētājs ir skaidri piekritis un apliecinājis, ka viņš zaudēs atteikuma tiesības no dienas, kad līgums par pakalpojuma sniegšanu būs pilnībā izpildīts;
  • preces vai pakalpojuma cena ir atkarīga no finanšu tirgus svārstībām, kuras pārdevējs vai pakalpojuma sniedzējs nevar kontrolēt un kuras var rasties atteikuma tiesību termiņā;
  • prece tiek izgatavota pēc patērētāja norādījumiem vai prece ir nepārprotami personalizēta;
  • prece ātri bojājas vai tai drīz beidzas derīguma termiņš;
  • patērētājs ir atvēris iepakojumu precei, kuru veselības un higiēnas apsvērumu dēļ nevar atdot atpakaļ;
  • patērētājs ir atvēris audioierakstu vai videoierakstu, vai datorprogrammu iepakojumu;
  • līgums noslēgts par digitālā satura piegādi, kas netiek piegādāts pastāvīgā datu nesējā, ja digitālā satura piegāde ir uzsākta ar patērētāja iepriekš skaidri paustu piekrišanu un apliecinājumu par atteikuma tiesību zaudēšanu.
  • Ja PATĒRĒTĀJS vēlas atgriezt preci, kura neatbilst distances līguma noteikumiem, tad saskaņā ar LR Ministru Kabineta noteikumiem Nr.255, PATĒRĒTĀJAM jāaizpilda prasījuma pieteikuma veidlapa un jānodod atgriežamā prece pilnā komplektā.

PATĒRĒTĀJS ir atbildīgs par preces kvalitātes un drošuma saglabāšanu atteikuma tiesību realizēšanas termiņā.

1.6. Prasījums par līguma noteikumiem neatbilstošu preci

Atgadinām, ka patērētājiem 24 mēnešu laika no preces piegādes dienas ir likumā noteiktas tiesības pieteikt prasījumu par līguma noteikumiem neatbilstošu preci.
 

 

KONFIDENCIALITĀTES POLITIKA

Lietojot Panna.lv tīmekļa vietni, turpmāk – Mājaslapa, tās lietotājs, turpmāk – Lietotājs, piekrīt Panna.lv konfidencialitātes politikai un Lietotāja sniegto personas datu apstrādei. Panna.lv apņemas ievērot konfidencialitātes politikas noteikumus saskaņā ar  Latvijas Republikas normatīvajiem aktiem.

 

Panna.lv apzinās personu datu, ko Panna.lv ir ieguvusi no saviem Lietotājiem, nozīmīgumu. Personas dati ietver, tajā skaitā, bet ne tikai Lietotāja datus, piemēram, vārdu, adresi, tālruņa numuru un e-pasta adresi.

 

Panna.lv izmanto personas datus, lai sekmētu pasūtījumu apstrādi, uzlabotu Mājaslapu  mārketinga un reklāmas nolūkos (piemēram, piedāvājot saviem Lietotājiem iespēju iegūt Panna.lv preces īpašās akcijās). Analizējot Lietotāju datus, Panna.lv izvērtē Mājaslapas lietošanas paradumus.

 

Mājaslapā var tikt iekļautas Lietotājam nesaistošas aptaujas un anketas, kurās Panna.lv lūdz Lietotājiem sniegt informāciju, komentārus vai ieteikumus. Mājaslapa sniedz iespēju Mājaslapas apmeklētājiem uzdot jautājumus Panna.lv. Informācija, ko Lietotājs sniedz, var palīdzēt Panna.lv izstrādāt un pilnveidot preces, pielāgoties Lietotāja iepirkšanās paradumiem un sniegt padomus vai ieteikumus Lietotājam iepirkumu veikšanai.

 

Personas dati tiek izmantoti arī, lai mērķtiecīgi virzītu zīmīgus mārketinga un reklāmas piedāvājumus. Šis reklāmas veids var tikt realizēts, izmantojot bannerus vai reklāmas e-pastus, ko sūtījis Panna.lv vai cits uzņēmums, saskaņā ar līgumu, kas noslēgts  ar Panna.lv.

 

Panna.lv, izmantojot informāciju, kas iegūta Lietotāju pirkumu laikā, reklāmas pasākumu un aptauju laikā, kā arī no serveru log datnēm, pēta demogrāfiskos rādītājus, Lietotāju intereses un paradumus. Iemesls tam ir, lai labāk izprastu un uzraudzītu Mājaslapas izmantošanu, kā arī lai uzlabotu Mājaslapas saturu un preces, ko Panna.lv piedāvā saviem klientiem. Iegūtā informācija tiek apkopota un analizēta visaptverošā veidā.

 

Apmeklējot Mājaslapu, Lietotājam nav pienākums sniegt savus personas datus, izņēmot, ja Lietotājs sazinās ar Panna.lv, izmantojot Panna.lv Mājaslapā esošo saziņas formu vai Panna.lv Lojalitātes programmas karti.

 

Panna.lv var lūgt Lietotāju sniegt papildus personas datus saistībā ar Panna.lv rīkotām derībām, konkursiem vai akcijām, kā arī tad, kad Lietotājs brīvprātīgi  sniedz atbildes uz nesaistošām  aptaujām un anketām. Tāpat Panna.lv var iegūt papildus personas datus, ja Lietotājs sūta e-pastu Panna.lv. Nepieciešamības gadījumā, saņemot Lietotāja personas datus, Panna.lv var lūgt Lietotāja piekrišanu šādai personas datu iegūšanai. Jebkura šādā  veidā sniegta Lietotāja informācija netiek nodota trešājām personām; to izmanto Panna.lv nolūkam, kādam to Lietotājs ir sniedzis, kā arī šī informācija tiek apstrādāta saskaņā ar Latvijas Republikas normatīvajiem aktiem. Panna.lv apņemas neatklāt Lietotāja personas datus trešājām personām bez iepriekšējas Lietotāja piekrišanas, izņemot Latvijas Republikas normatīvajos aktos paredzētajos gadījumos. Panna.lv nepārdod, nemaina vai citādi nenodod trešājām personām Lietotāja identificējošos datus. Tomēr Panna.lv Lietotāju sniegto informāciju var nodot Panna.lv grupas saistītajiem uzņēmumiem tiem pašiem mērķiem par piegādi, kartes datu apstrādi izmanto  trešajām personām personas / partneri.

 

Panna.lv tīmekļa serveri uzglabā arī citu tīmekļu vietņu domēna vārdus. Tā nolūks ir iegūto informāciju izmantot,  lai novērtētu Mājaslapas apmeklējumu skaitu, tajā vidēji pavadīto laiku, Mājaslapā apskatītos ierakstus, utt.

 

Lietotāju personas datu aizsardzībai Panna.lv izmanto atbilstošu drošības tehnoloģiju, kas nodrošina personas datu drošību, integritāti un konfidencialitāti. Šī tiešsaistes konfidencialitātes politika attiecināma tikai uz informāciju, kas iegūta tieši Mājaslapā un nevis ārpus Mājaslapas.

 

Panna.lv ir tiesības mainīt esošo konfidencialitātes politiku. Ja Panna.lv mainīs savu konfidencialitātes politiku, tā noteikti tiks aktualizēta un padarīta pieejama Mājaslapā. Aktuālā konfidencialitātes politika stājas spēkā tās publicēšanas Mājaslapā dienā.

Apmeklējot interneta vietni, tās apmeklētājs dod savu piekrišanu sīkdatņu saglabāšanai interneta vietnes apmeklētāja galaiekārtā un to turpmākai izmantošanai atbilstoši šai sīkdatņu politikai.

Kas ir sīkdatnes un kā tās darbojas?

Sīkdatnes ir neliela izmēra faili, ko uz interneta vietnes apmeklētāja galaiekārtu (piemēram, datoru, mobilo tālruni) nosūta apmeklētās interneta vietnes. Sīkdatnes tiek saglabātas interneta pārlūkprogrammas (piemēram, Internet Explorer, Firefox) datņu direktorijā interneta vietnes apmeklētāja galaiekārtas cietajā diskā. Nākamajā reizē, kad interneta vietnes apmeklētājs apmeklē to pašu interneta vietni, interneta pārlūkprogramma lasa sīkdatni un nodod informāciju atpakaļ interneta vietnei vai elementam, kas sākotnēji iestatīja sīkdatni. Sīkdatnes nekādā veidā nerada apdraudējumu interneta vietnes apmeklētāja datoram.

Kādas sīkdatnes Panna.lv veikala izmanto?

Lai uzlabotu interneta vietņu funkcionalitāti un atvieglotu interneta vietņu lietošanu, interneta vietnēs tiek izmantoti šādi sīkdatņu veidi:

          1.      Sesijas sīkdatnes:

Tās ir pagaidu sīkdatnes, kuras tiek saglabātas tikai tik ilgi, kamēr interneta vietnes apmeklētājs neaizver interneta pārlūkprogrammu pēc piekļuves interneta vietnei. Sesijas sīkdatnes palīdz interneta vietnei atcerēties, ko apmeklētājs izvēlējies iepriekšējā lapā, lai nevajadzētu atkārtoti ievadīt informāciju.

          2.      Pastāvīgās sīkdatnes:

Šīs sīkdatnes pēcPanna.lv veikals interneta vietnes apmeklēšanas nejauši izveidota numura veidā tiek saglabātas interneta vietnes apmeklētāja galaiekārtā. Tās identificē interneta vietnes apmeklētāju kā unikālu lietotāju, un, apmeklētājam atgriežoties interneta vietnē, palīdz atcerēties informāciju par apmeklētāju un par darbībām, kuras interneta vietnes apmeklētājs iepriekš ir veicis. Sīkdatnes saglabāšanās laiks interneta vietnes apmeklētāja ierīcē būs atkarīgs no sīkdatnes veida.

         3.      Sekošanas sīkdatnes:

Šīs sīkdatnes Panna.lv veikala izmanto interneta vietnes struktūras apskates statistikai.      

         4.      Trešo personu sīkdatnes:

Panna.lv veikala izmanto trešo personu, piemēram, uzņēmuma Google, sīkdatnes, lai apkalpotu reklāmas un optimizētu mārketinga komunikāciju. Trešo personu reklāmdevēji izmanto galaiekārtā saglabātās sīkdatnes, lai novērtētu reklāmas efektivitāti un individualizētu interneta vietnes apmeklētājam attēlotās reklāmas saturu. Informācija, ko savāc trešo personu reklāmdevēji, var ietvert tādus datus kā, piemēram, ģeogrāfiskā novietojuma dati (izriet no IP adreses).

Kā ierobežot sīkdatņu saglabāšanu vai noņemt sīkdatnes no galaiekārtas?

Panna.lv veikals izmantotās sīkdatnes nesatur interneta vietnes apmeklētāja personas datus un tās nevar izmantot interneta vietnes apmeklētāja personības identificēšanai. Tomēr, ja interneta vietnes apmeklētājs vēlas ierobežot (neatļaut) sīkdatņu saglabāšanu viņa galaiekārtā vai dzēst tajā jau saglabātas sīkdatnes, to ir iespējams izdarīt, izmantojot Interneta pārlūkprogrammas iestatījumus. 

Informācijas izmaiņas

Panna.lv veikalai ir tiesības jebkurā brīdī izmainīt šo sīkdatņu politiku. Interneta vietnes apmeklētāja pienākums ir regulāri pārbaudīt šīs lapas saturu, lai iepazītos ar jebkuriem sīkdatņu politikas atjauninājumiem vai tajā veiktajām izmaiņām.

 

 

ATGRIEŠANAS NOTEIKUMIEM

Preču atgriešana:
Jums ir tiesības izmantot LR MK izdotajā Patērētāju tiesību aizsardzības likuma 12. panta pirmajā daļā noteiktās atteikuma tiesības un atgriezt preci 14 kalendāro dienu laikā no preces piegādes brīža, nepaskaidrojot atgriešanas iemeslu.

Izmantojot atteikuma tiesības, Jums jāņem vērā, ka preci Jums ir jāatgriež par saviem līdzekļiem. 

Precei jābūt tirdzniecībai pienācīgā izskatā, kas maksimāli tuvs tam, kādā Pircējs to saņēmis, oriģinālā iepākojumā ar visām birkām.

Par preci samaksāta naudas summa tiks atgriezta 14 dienu laikā pēc preces saņemšanas.


Patērētāja prasījums par līguma noteikumiem neatbilstošu preci:

  1. Interneta veikalā piedāvātajām precēm ir spēkā ražotāja sniegtā garantija. Garantijas termiņš un citi noteikumi ir norādīti precei pievienotajos garantijas dokumentos. Garantija neietekmē tiesības, kas Patērētājam piešķirtas ar normatīvajiem aktiem.
  2. Neatkarīgi no ražotāja sniegtās garantijas, Patērētājs atbilstoši Patērētāju tiesību aizsardzības likuma un citu normatīvo aktu prasībām ir tiesīgs pieteikt prasījumu ražotājam vai Pārdevējam par preces neatbilstību līguma noteikumiem 14 dienu laikā no preces iegādes. Par preces iegādes dienu tiek uzskatīta diena, kad ražotājs vai Pārdevējs nodevis un Patērētājs pieņēmis attiecīgo preci. Kārtību, kādā piesakāms un izskatāms Patērētāja prasījums par līguma noteikumiem neatbilstošu preci un organizējama preces ekspertīze nosaka Ministru kabineta 2014.gada 20.maijа noteikumi Nr.255 «Noteikumi par distances līgumu»
  3. Ja PATĒRĒTĀJS vēlas atgriezt preci, kura neatbilst distances līguma noteikumiem, tad saskaņā ar LR Ministru kabineta 2014.gada 20.maijа noteikumi Nr.255, PATĒRĒTĀJAM jāaizpilda prasījuma pieteikuma veidlapa un jānodod atgriežamā prece pilnā komplektā.
  4. Piesakot ražotājam vai Pārdevējam prasījumu par preces neatbilstību līguma noteikumiem, Patērētājs Prasījuma pieteikumam pievieno darījumu apliecinoša dokumenta kopiju.

Filtri